sie popsulo się:(

Forum » Serwis Niania.pl - Wasze opinie
nie dziala podglad ofert pracy, jak klikam "odpowiedz" na forum znikaja inne wiadomosci, kilka razy pokazalo mi ze nie ma takiej strony (po kliknieciu na niania.pl przekierowalo mnie na niania.pl/page404 czy jakos tak  
26.02.2009 08:00

Marta K
nie dziala podglad ofert pracy, jak klikam "odpowiedz" na forum znikaja inne wiadomosci, kilka razy pokazalo mi ze nie ma takiej strony (po kliknieciu na niania.pl przekierowalo mnie na niania.pl/page404 czy jakos tak  

u mnie tez nic nie ma......
26.02.2009 08:26

milena M

Marta K
nie dziala podglad ofert pracy, jak klikam "odpowiedz" na forum znikaja inne wiadomosci, kilka razy pokazalo mi ze nie ma takiej strony (po kliknieciu na niania.pl przekierowalo mnie na niania.pl/page404 czy jakos tak  

u mnie tez nic nie ma......

admini: czas wstawać!    
26.02.2009 08:47
ta strona na ktora jest przekierowanie to http://www.niania.pl/Page404.html (nie wiem dlaczego,moze i ja cos zle robie    
26.02.2009 09:03
Ja jeszcze nie miałam przekierowania ale rano jak chcialam wejsc to bylo że strona niedostepna. Ale jak odświezylam to bylo ok. A z tymi odpowiedziami to tez nie widzę wcześniejszych postów.
26.02.2009 09:05
a dla mnie nie ma żadnej oferty pracy, chociaż wczoraj ich miałam ponad sto. o co tu chodzi??? czy ktoś może mi to wyjaśnić??????
26.02.2009 09:09
U mnie tez pustka w ofertach.
26.02.2009 09:14
Warszawa też bez ofert na cały etat     )))) dobre! coś się popsuło....
26.02.2009 09:35
sprawdzam dzis juz 3 raz, i tez 0 ofert, chyba cos padło. Inga T. edytowała ten post 26.02.2009 09:56
26.02.2009 09:56
Ja jako mam widzę duzo ofert ale inaczej ustawione niż wczesniej.
26.02.2009 09:57
teraz sie zalogowalam i ofert brak...ktos tu chyba zasnal...
26.02.2009 09:59
Administracja chyba coś robi... U mnie też się sporo zmieniło.
26.02.2009 10:14
U mnie jest to samo co u Was!Wydaje mi się , że nastepuje zmiana szaty graficznej w wyszukiwaniu i stąd te problemy.
Miłego dnia nianie
Pozdrawiam!
26.02.2009 10:16
woooooooooow reklamę dodali    
26.02.2009 10:28
Ja też nie mam ofert pracy.
26.02.2009 10:41
W nocy o 1:00 robiliśmy ważne poprawki w systemie Niani i teraz kilka rzeczy może nie działać idealnie. Ale będziemy je teraz naprawiać.   Jak coś zauważycie napiszcie proszę.
26.02.2009 10:45
nie dziala w ogole, nie mowiac ze nie idealnie  
26.02.2009 10:49
ja tez mam pustki... heh... tez mi poprawki... hehe... to moze lepiej nie poprawiajcie niczego    wtedy wszystko sprawniej dziala <joke>
26.02.2009 11:58
co się dzieje? oferty wróciły ale zepsuły się profile. Większość z nas jest albo zablokowana albo wyskakuje błąd sieci web.... ?????????? A jak zmieniam temat to muszę za każdym razem się od nowa logować, chociaż się nie wylogowywuję...
26.02.2009 12:55
bo jak sie poprawia cos i naprawia to na pewno sie to popsuje- prawa murphyego  
26.02.2009 13:18
Jesteśmy w trakcie usuwania problemów. Jeśli nadal pojawiają się błędy prosimy o ich zgłaszanie. Przepraszamy za utrudnienia.
26.02.2009 13:22
teraz wylogowuje,przekierowania jakies dziwne sa, nadal nie dziala podglad wiadomosci przy pisaniu odpowiedzi..
26.02.2009 13:39
chyba dziala..  
26.02.2009 14:04
a nie. wylogowalo mnie ot tak sobie  
26.02.2009 14:19
nianiu.pl,znow jakies wylogowywania, cuda niewidy   kilka profili okazuje sie byc niby zablokowanymi.
27.02.2009 15:44
« Powrót do listy tematów